Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over het onderwerp: Levering.
Tijdschrift niet ontvangen
Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?
Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over het onderwerp: Levering.
Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?
Heb je het laatste nummer van je tijdschrift niet ontvangen? Vanaf 1 juni 2019 bezorgt PostNL verspreid over twee dagen. Het kan dus zijn dat je jouw tijdschrift een dag eerder of een dag later ontvangt.
Mocht je onverhoopt je tijdschrift toch niet hebben ontvangen bel ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, bel je met onze klantenservice.
Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.
Ik wil een product of een welkomstgeschenk retourneren, wat moet ik doen?
Je kunt alle artikelen binnen 14 dagen gratis retourneren. Het artikel moet dan wel onbeschadigd zijn en indien mogelijk in de originele verpakking zitten. Als je een artikel wilt retourneren, neem contact op met onze klantenservice. Je krijgt dan een retournummer en alle informatie over de retourprocedure.
LET OP: We kunnen de verwerking van artikelen die retour worden gestuurd zonder retournummer niet garanderen. Neem daarom altijd contact op met de klantenservice, vóórdat je een artikel retourneert.
Ik heb mijn artikel of welkomstgeschenk niet ontvangen, wat moet ik doen?
Voor welkomstgeschenken is de geschatte levertijd 4 weken, tenzij in de webshop anders wordt vermeld.
Voor losse artikelen en producten is de geschatte levertijd 2 weken, tenzij in de webshop anders wordt vermeld.
Is de geschatte levertijd verstreken? Neem contact op met onze klantenservice en we zoeken het voor je uit.
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Ga je verhuizen? Neem dan contact op met de klantenservice. Geef uiterlijk 4 weken van tevoren aan ons je adreswijziging door, dan verhuist je tijdschrift op tijd mee.
Ik verhuis naar het buitenland, kan mijn abonnement meeverhuizen?
Verhuis je binnen Europa? Neem contact op met onze klantenservice en geef je nieuwe adresgegevens aan ons door. De leveringsvoorwaarden kunnen, afhankelijk van het land waar je naartoe verhuist, veranderen. Onze klantenservice vertelt je of de leveringsvoorwaarden veranderen in jouw specifieke situatie.
Verhuis je buiten Europa? Neem contact op met onze klantenservice en wij vertellen je of de leveringsvoorwaarden veranderen in jouw specifieke situatie.
Waar vind ik de leveringsvoorwaarden voor mijn abonnement?
Bekijk hier de leveringsvoorwaarden: https://shop.linda.nl/leveringsvoorwaarden/.