Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over het onderwerp: Bestellen & Betalen.
Bestellen
Hoe kan ik een abonnement, editie of product bestellen?
Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over het onderwerp: Bestellen & Betalen.
Hoe kan ik een abonnement, editie of product bestellen?
Je kunt alle abonnementen, losse edities en producten van LINDA. vinden in de LINDA.shop.
Hoe kan ik mijn abonnement betalen? Welke betaalopties zijn er?
Er zijn verschillende betaalopties, indien voldaan met iDeal (LINDA. webshop) volgt voor de vervolgtermijn een automatische incasso op rekeningnummer waarmee de iDeal betaling is voldaan. Indien voldaan met Creditcard (LINDA. webshop) volgt voor de vervolgtermijn opnieuw een afschrijving op de creditcard. Tevens kun je kiezen om per factuur te betalen. Het betalen via acceptgiro is niet mogelijk.
Wanneer wordt het abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven?
Dit is afhankelijk van wanneer het abonnement is ingegaan.
Heb je een betaalverzoek per e-mail of per post van ons ontvangen?
Waarom ontvang ik een betaalverzoek?
De meeste betaalverzoeken betreffen een abonnement van LINDA. of LINDA.meiden. Het kan ook gaan om een cadeauabonnement. Vrijwel alle abonnementen van LINDA. lopen tot wederopzegging en worden jaarlijks of maandelijks verlengd. Ook kun je een betaalverzoek ontvangen als er iets is misgegaan met de betaling van een losse editie of productbestelling. Wij versturen betaalverzoeken per email. Heb je vragen over je abonnement? Neem dan contact op met de klantenservice, dan helpen wij je graag.
Hoe is het bedrag op mijn factuur opgebouwd?
Als je abonnement wordt verlengd is dat altijd tegen onze standaardtarieven. Heb je vragen over je factuur? Neem dan contact op met de klantenservice, dan helpen wij je graag.
Wat zijn jullie betaalgegevens?
In onze betaalverzoeken wordt verwezen naar ons IBAN-nummer NL78INGB0650112113 t.n.v. Mood for Magazines B.V. (de uitgever van LINDA.).
Ik heb al betaald
Het kan zijn dat je betaling en het ontvangen betaalverzoek elkaar hebben gekruist. Als je betaling meer dan twee weken geleden is gedaan, is het mogelijk dat we deze niet hebben kunnen toewijzen aan jouw factuur. In dit geval vragen we je om contact op te nemen met de klantenservice via e-mail. Stuur hierbij een bewijs van betaling mee en vermeld duidelijk je factuurnummer.
Is dit spam of een phishing email?
LINDA. neemt de nodige maatregelen om phishing mails uit naam van LINDA. te voorkomen. Maar het is niet uit te sluiten dat de naam van LINDA. misbruikt wordt door criminelen. Daarom is het belangrijk dat je zelf goed oplet en deze berichten kunt herkennen. Zie hiervoor de tips op de website van de overheid Veiliginternetten.nl. Twijfel je over de echtheid van de afzender? Klik dan niet op de links in het bericht en neem contact op met onze klantenservice via e-mail om dit te melden.
Bezwaar maken
Heb je bezwaar tegen een ontvangen factuur, betaalherinnering of aanmaning? Neem dan contact op met de klantenservice via e-mail. Voeg, indien van toepassing, een screenshot van alle bij- en afschrijvingen, een bewijs van opzegging of andere relevante documenten toe aan je bericht.
Is er iets misgegaan met je betaling of heb je een vraag over een rekening?
Neem contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!