Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over het onderwerp: Abonnement.
LINDA.abonnement bestellen
Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over het onderwerp: Abonnement.
Hoe kan ik een abonnement afsluiten?
Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement! In onze LINDA.shop vind je onze aanbiedingen en kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.
Wanneer gaat mijn abonnement in?
Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de ontvangstdatum van het eerste nummer. De klantenservice kan telefonisch een abonnement op een later tijdstip laten ingaan.
Ik heb geen welkomstbericht ontvangen, wat nu?
Je krijgt altijd een welkomstbrief van ons met daarin informatie over je abonnement. Als wij jouw e-mailadres hebben, krijg je deze welkomstbrief via de mail, anders via de post. Bewaar deze bevestiging goed, want er staat belangrijke informatie in.
Als je 4 werkdagen na het bestellen van je abonnement nog geen welkomstbrief hebt gekregen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn abonnement in de toekomst laten ingaan?
Als je je abonnement online bestelt, gaat het automatisch in bij het eerstvolgende nummer, tenzij anders aangegeven. Wil je het abonnement pas later laten ingaan? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice om het abonnement in te stellen vanaf de gewenste datum.
Herroepingsrecht: Heb je een LINDA. abonnement afgesloten en wil je daar toch van afzien?
Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, de aanschaf van je abonnement te herroepen. Dit betekent dat je de aanschaf van je abonnement ongedaan maakt. De eventueel al geleverde nummers moet je wel betalen. Neem contact met ons op en we helpen je je abonnement ongedaan te maken.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
De makkelijkste manier om je abonnement op te zeggen is om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt het abonnement ook opzeggen door een e-mail te sturen.
Hoe kan ik een abonnement op LINDA. cadeau geven?
Een cadeau-abonnement vraag je online aan via de LINDA.shop. Sluit je liever telefonisch een abonnement af? Neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice. Al onze abonnementen kun je cadeau geven aan iemand.
Houd wel rekening met de abonnementsvorm. Als je een abonnement cadeau geeft tot wederopzegging en je wilt niet dat het abonnement doorloopt na de eerste periode, zorg dan dat je de opzegging op tijd doorgeeft. In de welkomstbevestiging staat of het abonnement aflopend of tot wederopzegging is.
Kan ik een nieuw abonnement in het buitenland bestellen?
Ook buiten Nederland blijf jij je favoriete blad gewoon lezen. Hier gelden wel aparte voorwaarden voor:
Wil je meer informatie over de kosten van een abonnement in het buitenland? Neem dan gerust contact met ons op.
Hoe zijn de bundels samengesteld?
Als je LINDA.meer bestelt, ontvang je het volgende pakket:
Als je LINDA.alles bestelt, ontvang je het volgende pakket:
Als je LINDA.plus bestelt, ontvang je het volgende pakket:
Bekijk de actuele abonnementsaanbiedingen in de LINDA.shop.
Kan ik mij abonneren op de specials van LINDA.?
Ja, hier zijn speciale abonnementen (bundels) voor samengesteld, zoals LINDA.meer en LINDA.plus. Er is ook een los abonnement beschikbaar voor LINDA.meiden. Meer informatie over de speciale abonnementen vind je snel in de LINDA.shop, waar je ze direct kunt afsluiten.