VEELGESTELDE VRAGEN
Wat betekent de overgang van Sanoma naar Talpa Network voor mijn LINDA.-abonnement?
Voor je LINDA.-abonnement verandert er niets. Je krijgt gewoon nog steeds iedere maand LINDA.magazine en/of LINDA.meiden thuis gestuurd.
Wat betekent de overgang van Sanoma naar Talpa Network voor mijn LINDA.-abonnement?
Voor je LINDA.-abonnement verandert er niets. Je krijgt gewoon nog steeds iedere maand LINDA.magazine en/of LINDA.meiden thuis gestuurd.
Waarom informeren jullie me hierover?
We willen je informeren dat we jouw persoonsgegevens hebben ontvangen van Sanoma en over de manier waarop we zorgvuldig omgaan met jouw persoonsgegevens.
Om welke gegevens gaat het?
Talpa Network heeft de persoonsgegevens ontvangen die betrekking hebben op de uitvoering van jouw huidige of in de afgelopen 2 jaar beëindigde, abonnement, zoals naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer en als je een lopende incasso hebt, ook je bankrekeningnummer.
Ik kreeg in oktober 2019 ook al bericht over de overgang van mijn gegevens van Sanoma naar Talpa Network. Wat is het verschil met dit bericht?
Als je een online account bij Sanoma had dat je gebruikte om in te loggen op LINDA.nl, hebben je in oktober 2019 al een bericht van ons gehad om je te informeren over de omzetting van je Sanoma account naar een Talpa Network account.
Het bericht dat je nu van ons krijgt, gaat over jouw abonnement op LINDA.magazine en/of LINDA.meiden. Jouw abonnementsgegevens zijn vanaf heden overgegaan naar Talpa Network. Sanoma (sinds kort van DPG Media) zal jouw abonnementsgegevens binnenkort verwijderen (tenzij je nog een ander abonnement bij Sanoma hebt).
Wat is een Talpa Network- account en wat kan ik er mee doen?
Met een account van Talpa Network heb je toegang tot alle onlineplatformen van Talpa Network, via één uniforme inlog. Zo kun je exclusieve content en programma’s vooruit- en terugkijken via SBS6, Veronica, Net5 en KIJK. Je kunt digitaal luisteren naar Radio 538, Sky Radio, Veronica, Radio 10 en de themakanalen. Ook kun je deelnemen aan exclusieve veilingen en winacties via VakantieVeilingen en ActievandeDag.
Ik had geen online Sanoma-account en ook nog geen Talpa Network- account. Wat betekent dit voor mij?
Niets. Je hebt geen LINDA. profiel (oftewel Talpa Network account) nodig om gewoon je abonnement te blijven ontvangen. Het is wel handig om gebruik te maken van het LINDA. profiel. Je kunt daarin zelf je nieuwsbrieven beheren voor LINDA. en andere merken van Talpa Network. We hebben je naam en e-mailadres alvast voor je ingevuld. Je kunt je profiel hier activeren door te klikken op Inloggen en dan Wachtwoord Vergeten. Wil je hier geen gebruik van maken, dan hoef je niets te doen.
Ik had al een account bij LINDA. / Talpa Network- account. Wat betekent dit voor mij?
Als je al een account bij ons had, staan daarin de accountgegevens die wij al van je hadden. Je e-mailnotificaties en eventueel je naam en adres, zijn daaraan toegevoegd. We raden je daarom aan in te loggen en te controleren of je gegevens nog up-to-date zijn.
Kan ik mijn account bij LINDA. gebruiken om LINDA. digitaal te lezen?
Lees je LINDA. digitaal via Tijdschrift.nl? Dat blijft gewoon mogelijk door gebruik te maken van je bestaande account, bij Tijdschrift.nl. Om in te loggen gebruik je dus gewoon nog steeds je Sanoma-account en de daarbij horende inloggegevens.
Als je jouw Sanoma-account wilt verwijderen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van Sanoma (Tel. 088 – 550 02 50). Let op, jouw Sanoma-account kan gekoppeld zijn aan meerdere merken van Sanoma.
Ik wil mijn gegevens verwijderen. Wat moet ik doen?
Als je al jouw gegevens bij Talpa Network verwijderd wilt hebben, kun je daarvoor een verzoek indienen via dit formulier. Houd er rekening mee dat we jouw gegevens niet kunnen verwijderen met betrekking tot je abonnement en/of openstaande betalingen hebt. Als je alleen bepaalde gegevens met betrekking tot jouw gebruik van LINDA wilt laten verwijderen, kun je mailen naar privacy@talpanetwork.com. Let op dat het verwijderen van je online LINDA.profiel betekent dat jouw account voor alle merken van Talpa Network wordt verwijderd.
Ik wil geen e-mails van LINDA. ontvangen, wat moet ik doen?
De e-mail die je van ons ontving met informatie over de overgang van jouw abonnementsgegevens, was een eenmalig servicebericht. Je ontving dit bericht omdat wij je moesten informeren dat je persoonsgegevens over zijn gegaan naar Talpa Network. Voor dit bericht kun je je niet uitschrijven.
Kreeg je al een nieuwsbrief van LINDA., dan blijf je die gewoon ontvangen. Je kunt je altijd afmelden voor de nieuwsbrief via de uitschrijflink onderin. Dit is de makkelijkste en snelste manier om je af te melden. Door in te loggen op je je account via mijn.linda.nl kun je ook je e-mailnotificaties inzien en wijzigen.
Was je niet aangemeld voor nieuwsbrieven van LINDA., dan zul je die ook niet ontvangen (tenzij je je daarvoor aanmeldt).
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen of ben mijn Talpa Network wachtwoord vergeten.
Klik in het inlogscherm op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail, waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Het lukt me niet om een account aan te maken, ik krijg de melding dat mijn e-mailadres al bekend is bij Talpa Network. Wat kan ik doen?
Je hebt waarschijnlijk al een login aangemaakt op een andere website of app van Talpa Network, of we herkennen jou als abonnee en hebben alvast een aantal gegevens voor je klaar gezet. Klik in het inlogscherm op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een e-mail, waarmee je een (nieuw) wachtwoord in kunt stellen.
Wie is eigenaar van mijn data en waar worden de gegevens die ik achterlaat voor gebruikt?
Mood for Magazines B.V. is de eigenaar van het merk LINDA. en verantwoordelijk voor de verwerking van jouw gegevens. Mood for Magazines B.V. is sinds maart 2019 onderdeel van Talpa Network B.V. Wij gebruiken jouw gegevens als je daarvoor toestemming hebt gegeven bij het gebruik van onze digitale diensten en/of om ons magazine te kunnen leveren. Daarnaast gebruiken we de verkregen data om gepersonaliseerde producten, diensten en relevante advertenties aan te bieden. In de Privacyverklaring van Talpa Network lees je hoe we omgaan met persoonsgegevens.
Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Als je ingelogd bent, kun je je gegevens bekijken en wijzigen. LET OP: de adresgegevens die zichtbaar zijn in je account kunnen afwijken van het bezorgadres voor LINDA.magazine en/of LINDA.meiden. Wil je het bezorgadres voor LINDA.magazine en/of LINDA.meiden wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice dan maken we het voor je in orde. Onze klantenservice is bereikbaar op het volgende telefoonnummer 020-8088724 (maandag t/m vrijdag 09.00 – 18.00 uur en zaterdag 10.00 – 17.00 uur.
Ik heb een andere vraag, hoe neem ik contact op?
Heb je vragen over je abonnement, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via 020-8088724 maandag t/m vrijdag 09.00 – 18.00 uur en zaterdag 10.00 – 17.00 uur.
Voor privacy gerelateerde vragen kun je een e-mail sturen naar privacy@talpanetwork.com. Voor alle overige vragen aan LINDA., kun je het contactformulier op https://www.linda.nl/klantenservice/gebruiken