Klachten, ideeën en woordgrappen: de webcare van de Lidl heeft het er maar druk mee. Wij zetten de ludiekste en sympathiekste acties en reacties voor je op een rij.
Van verloren spaarkaarten tot pindakaas: 4 x sympathieke acties van de Lidl
Van meloenen tot Audi’s: de webcare van Lidl doet duidelijk zijn best.
1. De wind veroorzaakt verdriet, maar Lidl draait zijn hand niet om voor een meloen.
De Lidl laat er geen gras over groeien:
En daar is Jildau is erg blij mee:
2. Een klant bracht de supermarktketen op het idee voor een wel heel bijzondere parkeerplaats voor deze bolide.
De supermarkt speelt daar op in:
3. Sushi is altijd een goed idee, en de webcaremedewerkers hebben hun woordgrappen al klaar.
Tja, smaken verschillen:
En zo maki ze er nog een paar:
4. Helaas pindakaas voor deze Amerikaanse jongen, of toch niet?
Dear @LidlUS
My name is Bean. I eat peanut butter and jelly English muffins for three meals a day.
Back in February, my mom bought 72 jars of your peanut butter when it was on sale for 78 cents a jar. I numbered each jar. pic.twitter.com/u4wBgH8rzm
— Philosopher Bean (@BeanPhilosopher) October 16, 2018
Deze jongen met autisme eet drie keer per dag pindakaas en zijn voorraad is op:
I’m now on Jar #72. My mom says it’s time for you to have another peanut butter sale.
Thanks for your help.
Bean pic.twitter.com/f3zCioNcd9
— Philosopher Bean (@BeanPhilosopher) October 16, 2018
Bean vindt het tijd voor een nieuwe aanbieding:
Hi @BeanPhilosopher – If you get 72 retweets, we'll give you 72 more jars of our peanut butter.
— Lidl US (@LidlUS) October 16, 2018
En de actie blijft niet onopgemerkt:
I got 93 so far!!! pic.twitter.com/eiblNM5uQg
— Philosopher Bean (@BeanPhilosopher) October 17, 2018
De eerste 72 potten komen Beans kant op, en daar blijft het niet bij:
We've got 72 jars on the way! Are you willing to up the ante?! If you get 72,000 RTs we’ll give you a lifetime supply of peanut butter. Do you accept our challenge? #LidlBeanutbutter
— Lidl US (@LidlUS) October 17, 2018
Overwegen doet-ie het zeker:
Considering offer.
In the mean time we’re at dangerously low #LidlBeanutbutter levels. Where can we pick up our 72 jars? pic.twitter.com/bjx6sondD8
— Philosopher Bean (@BeanPhilosopher) October 17, 2018
De Lidl heeft het er maar druk mee:
The Lidl elves are working overtime to get the shipment to you! If you need an emergency jar in the meantime DM us and we’ll see what we can do 💫 pic.twitter.com/QsWpJmE3YY
— Lidl US (@LidlUS) October 17, 2018
Het lijkt erop dat Bean weer dagelijks pindakaas kan eten:
https://twitter.com/dandelionmama/status/1053687724694220800
Meer van dit zulk leuks? Check dan snel The Best Social Media.
Diederik Broekhuizen (1983) woont in Amsterdam, heeft zijn eigen socialmediabureau en is oprichter van The Best Social Media. Hij is geobsedeerd door de kracht van creativiteit op internet. In de weekenden DJ’t hij, leest hij graag boeken, kijkt hij films en sport hij er op los. Voor LINDAnieuws schrijft hij wekelijks een column.