Het magazine ‘WENDY’ van Wendy van Dijk houdt na vijf jaar op te bestaan. Vanaf het voorjaar worden de traditionele nummers vervangen door specials.
Dit schrijft de presentatrice dinsdag op haar website.
Wendy
‘We blijven ons richten op de zoektocht naar geluk en gezond leven’, laat Wendy weten. Met haar magazine gaat ze zich richten op online. “Wij hebben er voor gekozen om een digital first bedrijf te worden om zo onze doelgroep nog beter te bereiken.”
Daarom gaat ze zich meer focussen op de dagelijkse content.”We zien dat de groei op online en social groot is en er dus een enorme behoefte bij ons publiek is om iedere minuut van de dag pakkende verhalen te lezen en goede tips te krijgen.”
“Voor mij is ‘een helpende hand bieden’ heel essentieel'”, gaat de presentatrice verder. “Via online en social kan dat op dagelijkse basis en heb je rechtstreeks contact met je publiek.”
Wendy ziet dat in de wereld van print ook veel veranderingen plaatsvinden. Met de specials wil ze beter gaan inspelen op de lezersbehoefte naar hulp en inspiratie. Het is nog niet bekend hoeveel specials per jaar zullen verschijnen.