Met trots laten we weten dat LINDA.foundation en Albert Heijn hun samenwerking met nog eens drie jaar hebben verlengd.
Linda de Mol vertelt ontzettend blij te zijn.
LINDA.foundation
De supermarktketen is vanaf het allereerste begin in 2013 al partner van LINDA.foundation en levert een structurele bijdrage aan de stichting voor de aanschaf van de cadeaukaarten voor (kerst)boodschappen. LINDA.foundation geeft arme gezinnen met kinderen een steuntje in de rug en kweekt meer begrip voor de (vaak verborgen) armoede in Nederland.
Linda de Mol laat weten dat ze trots is op LINDA.foundation. “In zes jaar tijd staat er een organisatie die voor veel gezinnen een groot verschil maakt. Daarvoor zijn we afhankelijk van partners en donateurs. Ik ben ontzettend blij dat Albert Heijn, een structurele partner van het eerste uur, ons de komende jaren blijft helpen om gezinnen die het lastig hebben een steuntje in de rug te geven.”
Albert Heijn
CEO van Albert Heijn, Marit van Egmond, voegt daaraan toe: “Albert Heijn is er voor iedereen en we willen iedereen een onvergetelijke kerst bezorgen. Maar soms zit het tegen en is het als gezin moeilijk om dagelijks een lekkere en goede maaltijd op tafel te zetten. Dan is deze feestmaand nog lastiger dan alle andere maanden. Daarom zijn we partner van LINDA.foundation en helpen we met cadeaukaarten.”
Ter gelegenheid van de verlening van de samenwerking organiseerde Albert Heijn deze week een evenement om dertig gezinnen extra te verrassen. Zij genoten van een heerlijk kerstdiner op een onvergetelijke locatie: de Eregalerij van het Rijksmuseum met de topstukken van de meesters van de zeventiende eeuw om hen heen. En als dank voor hun inzet biedt de supermarktketen circa drieduizend intermediairs van LINDA.foundation binnenkort twee gratis toegangskaarten voor een bezoek aan het Rijksmuseum. Zij helpen de stichting om de juiste gezinnen te ondersteunen. Intermediairs zijn bijvoorbeeld bewindvoerders, sociale wijkteams, directeuren van basisscholen of jeugdwerkers.