Klaar met Coca-Cola Vanilla en Cherry? Dan kun je vanaf 5 september je lol op. Het merk gaat hun bekende bruine frisdrank namelijk verkopen met niets minder dan OREO-smaak.
Daarmee verklaren de twee Amerikaanse merken hun vriendschap aan elkaar.
Coca-Cola en OREO
De samenwerking draait om het vieren van ‘de kracht van verbondenheid en saamhorigheid’, stellen de merken in hun persbericht: ‘Beste vrienden nemen vaak eigenschappen van elkaar over, waardoor ze elkaar versterken. De merken OREO en Coca‑Cola zijn op vele manieren speels met elkaar verbonden. Nu ze de ultieme smaakbeleving aanbieden, kunnen fans genieten van het iconische duo met hun eigen vrienden.’
De twee merken werken ook samen met Spotify. Als jij en je beste vriend(in) je straks aanmelden, kunnen jullie een afspeellijst genereren met jullie gecombineerde muziekvoorkeuren om samen naar te luisteren.
De nieuwe drank ligt vanaf donderdag 5 september in de supermarkten in ‘deelnemende EU-markten’. Van de Coca‑Cola OREO zero sugar Limited Edition is slechts een beperkte oplage beschikbaar.