De winnaar van de slechtste slogan van 2022 is bekend: de kliniek voor bekkenproblemen Het Kruispunt.
Het multidisciplinair zorgcentrum voor bekkenproblemen wilde met de slogan bekkenproblematiek meer bespreekbaar maken.
Slechtste slogan van 2022
Afgelopen week konden mensen via sloganverkiezing.nl uit tien slogans kiezen welke ze de slechtste vonden. Op de tweede plek eindigde ‘Voetschimmel? Steek je middelteen op!’ van Mycosan. Als derde eindigde de leus ‘Er vis er een jarig hoera hoera!’, van visspeciaalzaak Van Vis. Het is uiteindelijk ‘Maak van uw kruis geen punt, kom naar Het Kruispunt’ waarmee het zorgcentrum de titel in de wacht sleept.
Alle tien de genomineerden staan nog altijd vierkant achter hun slogan. Zo laat frietproducent Beyerlander weten alleen maar positieve reacties te krijgen op ‘Ziet air fry uit, hè?!’.
Eerdere winnaars
Het platform SlechteSlogans.nl houdt de verkiezing van de slechtste bedrijfs- en reclameleuzen voor het elfde jaar op rij. In totaal brachten 4893 stemmers 8613 stemmen uit. Vorig jaar ging de titel naar ‘Mijn ballen wegen 130 gram!!’ van een vleesbezorgbedrijf.
Eerdere winnende beroerdste leuzen waren onder meer: ‘Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin’, ‘Een timmer timmert, een tandarts boort…. maar wij zitten lekker in Velsen Noord’ en ‘Zit je haircut’.