The Weeknd pakt groot uit bij zijn aankomende optreden tijdens de pauze van de Amerikaanse Super Bowl, want hij spendeert maar liefst vijf miljoen uit eigen zak aan de show, dit meldt Billboard.
Geld moet rollen: The Weeknd steekt 5 miljoen euro in eigen Super Bowl optreden
Hoofdsponsor Pepsi en andere sponsoren besloten dit jaar hun budgetten te verkleinen en minder geld uit te geven aan commercials rondom de Super Bowl. Waardoor Abel Makkonen Tesfaye, de echte naam van The Weeknd, ervoor koos om zelf bij te dragen aan zijn show.
Visie
Wassim ‘Sal’ Slaiby, de manager van The Weeknd, vertelt aan Billboard dat de zanger een bepaalde visie voor ogen had die hij aan het publiek wilde laten zien. Hij gaat niet voor minder. ‘Het moet een filmische show worden, iets dat nooit eerder is gedaan tijdens de Super Bowl’, laat de manager weten.
Wáár hij de miljoenen precies aan uitgeeft, wil hij niet bekend maken. Ook over de nummers die hij van plan is te brengen, doet hij geheimzinnig. Het wordt dus nog een weekje wachten tot 7 februari om erachter te komen wat The Weeknd voor show gaat geven.
Lees ook
Zangeres Halsey is zwanger, maar dat ging niet zonder slag of stoot