S.Oliver steekt een hart onder de riem bij gezinnen die tijdens de coronacrisis extra hard worden getroffen. Dat doen ze met de campagne ‘We Donate Warmth’.
S.Oliver doneert warmte aan LINDA.foundation-gezinnen
Het kledingmerk doneert via de LINDA.foundation warme winterjassen en roept haar klanten op om de stichting te steunen.
‘We donate warmth’
Met de campagne steunt S.Oliver gezinnen, die door de coronacrisis extra hard worden getroffen. In aanloop naar de wintermaanden wil het kledingmerk ook aandacht vragen voor arme gezinnen en mensen oproepen om elkaar te steunen in deze tijden. Samen staan we sterk.
Naast de donatie van winterjassen van het merk, kunnen klanten van S.Oliver de hele maand onder de noemer ‘We Donate Warmth’ geld doneren via de webshop en in de winkels van het modemerk. Met de campagne leggen zij de focus op het geven en delen van liefde.
Anna Nooshin
Ook onderneemster, presentatrice en influencer Anna Nooshin zet zich in voor deze campagne. Als ambassadeur van S.Oliver zal ze de LINDA.foundation onder de aandacht brengen bij haar ruim één miljoen volgers.
Lees ook
Heleen van Golf Diva haalt ruim 8000 euro op voor de LINDA.foundation
Wil jij ook de LINDA.foundation steunen? Klein of groot: ieder gebaar is welkom. Klik hier om in actie te komen.