Intertoys, Blokker en BigBazar, alle drie onderdeel van de Mirage Retail Group, bundelden dit najaar hun krachten samen voor een beregoede samenwerking met LINDA.foundation.
Beregoede samenwerking steunt arme gezinnen via LINDA.foundation
Zij verkochten de LINDA.foundation beer. Een deel van de opbrengst van de speciaal ontworpen knuffel wordt ter beschikking gesteld aan de foundation.
Beregoede samenwerking
De beer is de afgelopen maanden ruim 8.000 keer over de toonbank gegaan. Dat gebeurde in de Intertoys en Blokker, maar ook in geselecteerde BigBazar-winkels.
Michiel Witteveen, CEO van de Mirage Retail Group, verraste Linda in de studio bij de opnames van Linda’s Wintermaand met een cheque ter waarde van 50.000 euro. “Ik ben blij en trots dat wij als Mirage Retail Group zo’n groot bedrag kunnen overhandigen aan de LINDA.foundation”, liet Witteveen weten. “Een bedrag waar veel gezinnen, zeker in dit lastige coronajaar, heel fijne feestdagen mee kunnen vieren.”
Onbezorgde feestdagen
In Nederland leeft één op de negen kinderen in armoede. Men verwacht dat dit aantal alleen nog maar zal stijgen als gevolg van de coronacrisis. Voor deze gezinnen is een uitgebreid kerstdiner met cadeaus niet vanzelfsprekend. Maar dankzij acties zoals deze kunnen gezinnen genieten van onbezorgde momenten tijdens de feestdagen.
Lees ook
Albert Heijn doneert deel van opbrengst aan LINDA.foundation